Bestellingen

Wanneer is mijn bestelling aanvaard? 

Na het bevestigen van je bestelling ontvang je een mail met orderbevestiging.  Vanaf dan is de bestelling aanvaard!

 

Ik heb een vergissing gemaakt, kan ik nog wijzigen ? 

Zolang je je bestelling niet bevestigd hebt, kan je wijzigingen aanbrengen en producten verwijderen of toevoegen aan je winkelwagen.


 

Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd is?

Abstractnailshop controleert de artikelen voor deze verstuurd worden en zorgt voor een degelijke verpakking.  Controleer uw zending onmiddellijk bij ontvangst!  

Aanvaard NOOIT verpakkingen die duidelijk beschadigd zijn bij het transport.
 

Verzendingen

Wanneer word mijn bestelling verzonden?  

Zodra abstractnailshop de betaling heeft ontvangen, word de bestelling binnen 24u verzendklaar gemaakt en verstuurd.

 

Hoe kan ik een bestelling ontvangen als ik niet thuis ben?  

Je kan je bestelling laten afleveren op een ander adres (familie, vrienden, buren,...) en het daar ophalen.
Ben je op het moment van de levering op je eigen adres niet thuis, dan zal er een kaartje in jouw brievenbus zitten met de vermelding in welk postkantoor je het pakketje kan afhalen.

 

Waar vind ik mijn verzendkosten?   

De verzendkosten worden duidelijk weergegeven in uw winkelwagen. 

 

Betalingen

Over welke betaalmogelijkheden beschikt Abstractnailshop?   

- Elektronische betaalmogelijkheden: Bancontact/mistercash, visa, ideal
- PAYPAL


 

Is betalen bij Abstractnailshop veilig? 

De transacties die worden verricht bij Abstractnailshop worden beveiligd door het betaalsysteem Mollie services . Alle informatie die wordt uitgewisseld voor de uitvoering van de betaling, wordt gecodeerd via het SSL-protocol. Deze gegevens kunnen niet worden opgespoord, onderschept of gebruikt door derden. Ze worden ook niet bewaard in onze computersystemen. 

 

Afhalingen

Kan ik mijn bestelling zelf komen afhalen ?  

Ja, je kan de bestelling afhalen bij Schoonheidsinstituut Payeska, Goorken 42, 2260 Westerlo.
Om niet voor gesloten deuren te staan, kijk je best even naar de openingsuren van de winkel. Wij informeren je wanneer het pakketje klaar ligt.

 

Retourzendingen

Wat als het aangekochte product mij niet bevalt? 

Volgens de wet "verkoop op afstand" heb je het recht als klant mee te delen dat je afziet van de aankoop, zonder opgave van reden binnen de 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering. Indien de verpakking ongeopend is.
De goederen worden op eigen kosten en risico teruggestuurd naar Dré Cosmetics, Goorken 42, 2260 Westerlo, België.
Voeg bij je terugzending de bestelbon, uw gegevens en bankrekeningnummer zodat wij het bedrag kunnen terug storten!  Wettelijk moet dit binnen 30 kalenderdagen gebeurd zijn. De verzendkosten zijn altijd voor rekening van de klant, dus ook voor retourneren.
Enkel de artikelen die in de originele verpakking zitten, ongebruikt en onbeschadigd worden terug betaald.  

 

 

Producten & kleuren

Komen de kleuren van de afbeeldingen overeen met die van de aangeboden artikelen?

Abstractnailshop tracht de kleuren in de webwinkel  zo goed mogelijk weer te geven. We proberen ook zoveel mogelijk foto's van gemaakte sets gelnagels te plaatsen vanuit onze eigen nagelstudio.

 

Wat zijn de juiste prijzen van de artikelen? 

Al onze prijzen zijn in Euro, inclusief 21%BTW, exclusief verzendingskosten.  Alle prijzen gelden per stuk of per set, tenzij anders aangegeven.

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

© 2016 - 2017 ROYX PRO & Abstractnailshop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel